mobile

עיסוי בעמק יזרעאל עד הבית

ברוכים הבאים לאתר זמן מגע , אם הגעתם לכאן כנראה שאתם מחפשים עיסוי בעמק יזרעאל עד הבית , ובכן הגעתם למקום הנכון כאן תוכלו למצוא את מה שחיפשתם , עיסוי בעמק יזרעאל.

המרחק מכאן ועד להופעת המעסה בביתכם מאוד קצר כל מה שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עמנו בכפתור הוואטס אפ או בטלפון ואנו נשמח לקבל ממכם פרטים על רצונכם, ולשלוח אליכם מעסה מקצועי לעיסוי עד הבית כאן בעמק יזרעאל.

אנו במאמר זה נדבר על היתרונות הגדולים דווקא בהזמנת עיסוי עד הבית וכן נדבר קצת על תהליך ההזמנה איך מתרחש עיסוי עד הבית .

עמק יזרעאל מקום להזמין עיסוי עד הבית

עמק יזרעאל אזור בהחלט גדול הכולל בתוכו 15 קיבוצים , 14 מושבים ,7 ישובים קהלתיים. עמק יזרעאת מתפרסת על שטח של 350 אלף דונם,ומתגוררים בה קרוב ל 41 אלף איש.אכן מספר גדול של אנשים ואנו בזמן מגע התכוננו היטב על מנת לספק מעסים לכל אלו שירצו עיסוי באזור

 

הכירו עיסוי עד הבית ולמה זה משתלם כל כך ?

לעיסוי עד הבית להבדיל מעיסוי שמבצעים בבית מלון או בספא יש יתרונות רבים כל כך ואנו נפרט חלק מהם :

  • היתרון העיקרי של עיסוי עד הבית שלמרות כל ההוצאות של המעסה העיסוי אינו יקר , ניתן למצוא מחירים בהחלט סבירים באתר ואפילו יותר זולים מכל אפשרות אחרת שבה תרצו לבצע עיסוי . מחירים של עיסוי עד הבית ניתן למצוא בדף מחירון שלנו באתר.
  • עוד יתרון של עיסוי עד הבית הוא חיסכון בעלויות שלכם , כמו למשל אין צורך לבזבז דלק על נסיעה למקום העיסוי או תשלום על חניה, או אפילו מציאת ביבי סיטר לאלו מבינכם שיש להם ילדים.
  • מה אם חסכון בזמן ? קרוב לוודאי שזמנכם מאוד יקר לכם אין צורך לבזבז זמן יקר על לעמוד בפקקים או למצוא חניה או זמן נהיגה, המעסה מגיעה אליכם הביתה בזמן שקבעתם איתו אתם מבצעים את העיסוי ופנויים לשאר עיסוקי היום. פשוט וקל! אתם מנצלים את זמנכם  היקר ביעילות מירבית.
  • הנוחות ! הנוחות! הכי נוח זה להיות במקום בו אתם רגילים להיות והוא כמובן הבית שם את יכולים להתנהג בחופשיות בעצמאות שלכם ואיך שנוח לכם בלי לדפוק חשבון כל כך לאחרים הרגשת שחרור ורגיעה משתלבת נהדר עם ההרגשה שתבוא במהלך העיסוי ואת תהנו מאוד מהעיסוי במקום הפרטי שלכם
  • הכי נכון מקצועי לעשות עיסוי במקום הכי רגוע , חשוב לעשות עיסוי אבל יותר חשוב איך אתם מתייחסים לגופכם אחרי העיסוי, תהליך מושלם לגוף הוא להביא אותו לרגיעה מייד אחרי העיסוי , כלומר אולי לתפוס תנומה קלילה לתת לגוף "לעקל" את העיסוי , ככה גם תתרמו לבריאותכם ויותר מזה אפקט העיסוי יהיה מושלם , אם למשל הינו צריכים אחרי עיסוי שוב להתעצבן בפקקים או להיות בתנוחת נהיגה אחרי העיסוי לא עשינו דבר , נעשה עיסוי בבית וכך נשמור על רגיעה אמיתית ואפקט של עיסוי מירבי.
  • מי אמר שהבית לא יכול להיות באווירה המושלמת ? רוצים אווירה וסביבה המתאימה לכם בדיוק הפכו את הבית שלכם לספא של ממש , הדליקו נרות , שימו מוזיקה מרגיעה ,אולי אפילו קטורת אווירה מושלמת לתענוג של ממש .רוצים לחגוג משהו או עיסוי זוגי זה הזמן להשקיע ולהפוך את הבית שלכם בנוסף לעיסוי לאוירה הכי רומנטית , כמובן לא לשכוח לקנות בקבוק יין ולשתות קצת אחרי העיסוי.

תהליך ההזמנה של העיסוי עד הבית בעמק יזרעאל

תהליך ההזמנה כאמור מאוד פשוט ! כל שעליכם לעשות הוא ליצור עמנו קשר , שאתם תחייגו אלינו אנו נשאל אתכם כמה שאלות מנחות על מנת שהליך ההזמנה יהיה קל ושאתם תקבלו את מבוקשיכם .שאלה ראשונה נשאר אתכם למתי כמובן תרצו את העיסוי , ואחר נשאל אתכם לכמה זמן תרצו לעשות את העיסוי , לאחר מכן נשאל האם אתם מעוניינים במטפל גבר או מטפלת אישה , נשאל אתכם עוד איזה סוג עיסוי תרצו ולבסוף האם הוא עיסוי זוגי או ליחיד , עם כל המידע הנ"ל אנו נלך ומחפש מעסה מתאים או מתאימה שיגיעו לביתכם, ברגע שימצא מעסה כזה אנו ניצור עמכם קשר שוב ונתאם את הזמן המתאים לכם במדוייק , ההליך הוא ממש פשוט ואתם בממש קרובים על מנת לקבל עיסוי מקצועי נפלא עד הבית .

עכשיו שהמעסה מגיע כיצד עלינו להתכונן ?

הזמנתם עיסוי עד הבית בעמק יזרעאל , ואתם מחכים לבואו של המעסה לביתכם . המעסה אכן הגיע לבית שלכם וכבר מצלצל בפעמון ,אתם תקבלו אותו בחיוך והוא יכנב לביתכם עם מיטת העיסוי המיוחדת שהביא. ביחד עם המעסה אתם תחליטו על מקום בו תבצעו את העיסוי , זה צריך להיות מקום מספיק רחב שהמעסה יוכל לפתוח את מיטת העיסוי שהביא וגם מספיק מקום על מנת שיוכל לזוז בחופשיות על מנת לבצע את העיסוי.

עלינו על מיטת העיסוי מה חשוב?

המעסה יפרוס סדין לבן על המיטה ויניח מגבת נקיה , המעסה יבקש ממכם להשאר בבגדים תחתונים ( אם זה עיסוי עם שמן) ולשכב על המיטה ( בדרך כלל על הבטן) המעסה ישאל אתכם שאלות כלליות על הבריאות שלכם וישאל האם יש בעיה מיוחדת שעליו לדעת בביצוע העיסוי, חשוב! לשתף את המעסה בפרטים על מנת שידע להתמקד באזורים החשובים ולשמה יוכל לכוון את העיסוי , אם המעסה לא שאל אתם יכולים לבקש ממנו לבצע את העיסוי בעוצמה הנכונה לכם וכן לבקש שיתמקד באזורים הנכונים לכם.העיסוי יתבצע בהתאם לזמן שביקשתם זה יכול להיות 69 דקות או 90 דקות , אפשר אפילו יותר עד 120 דקות.חשוב אחרי העיסוי להרגע עוד כמה דקות על המיטה ולקום לאט לאט לתת לגוף להתרגל חזרה מהעיסוי הבוצע עליו. יש להזהר לא להחליק שכן  וגופכם עדיין מרוח בשמן.

זהו מקווים שנהנתם, זמן מגע זה לא רק עיסוי עד הבית אלא שירותים נוספים כמו עיסוי לאירועים ולמסיבות רווקות . רוצים להפתיע את היקרים לכם? הזמינו שובר מתנה מפנק !

מוזמנים לכתוב לנו לשאול כל שאלה באתר.

תפריט נגישות